Niezapomniany nocleg

Razem ze znajomymi postanowiliśmy wspólnie powitać wakacje i udać się nad nasze polskie morze autostopem. Mieszkamy w górach, dlatego podróż ta wydawała się tym bardziej fascynująca dla nas wszystkich, albowiem nikt z nas do tej pory nie odwiedzał tych rejonów Polski.

Niezapomniany nocleg nad Bałtykiem

noclegi nad pełnym morzemJuż na samym początku czerwca byliśmy gotowi, aby wyruszyć w naszą podróż marzeń. Spakowani w ogromne, podróżne plecaki oraz głodni niezapomnianych przygód, ruszyliśmy w trasę. Podróż zajęła nam całe trzy dni, ze względu na to, że niestety nie każdy kierowca samochodu był na tyle uprzejmy, aby nas podwieźć. Nie stanowiło to jednak dla nas na dłuższą metę przykrego przeżycia, wręcz uznaliśmy to za dodatkową atrakcję. Kiedy byliśmy już niemal u kresu naszej podróży, kierowca, który również jechał nad morze, polecił nam wspaniałą, małą, malowniczą miejscowość. Kiedy wreszcie dotarliśmy na miejsce, był wczesny ranek i od razu zrozumieliśmy dlaczego kierowca zakochał się w tej małej miejscowości. Niestety, przez wzgląd na to, że było tam wiele turystów, nie mogliśmy znaleźć z początku żadnego miejsca noclegowego, ponieważ wszystkie miejsca były zarezerwowane. Nie traciliśmy jednak nadziei i przechadzając się po naszych przepięknych plażach, natrafiliśmy na miejsca kempingowe, które w dodatku oferują wypożyczenie namiotów. Tego typu noclegi nad pełnym morzem są naprawdę niesamowitą alternatywą dla każdej osoby poszukującej wrażeń. Widok zachodzącego słońca nad horyzontem morza, jaki mieliśmy dzięki temu okazję podziwiać na własne oczy z bliska, bo tuż nad samą plażą, były zdecydowanie najpiękniejszą rzeczą jaką widzieliśmy.

Byliśmy bardzo szczęśliwi, że tej nocy los sprawił, że trafiliśmy właśnie na pole kempingowe. Dzięki temu ta wycieczka stała się prawdziwie magiczną i jedyną w swoim rodzaju. Z początku planowaliśmy na drugi dzień szukać hotelu, lecz oglądając zachód słońca, stwierdziliśmy, że spędzimy w tym miejscu cały nasz czas pobytu.