Moja firma jakiś czas temu zorganizowała nam wyjazd integracyjny. To był bardzo udany weekend spędzony w fajnym towarzystwie. Mieliśmy bardzo ładną pogodę, dzięki czemu mogliśmy skorzystać z wielu ciekawych atrakcji. Nocleg mieliśmy zarezerwowany w super pensjonacie, który był bardzo blisko jeziora. Każdy z nas miał osobny pokój dzięki czemu każdy się dobrze wysypiał.

Firma zorganizowała nam imprezę w Mikołajkach

imprezy firmowe mikołajkiChociaż i tak sporo czasu spędzaliśmy wspólnie i chodziliśmy późno spać. W trakcie dnia czas spędzaliśmy aktywnie. Zwiedzaliśmy, pływaliśmy, byliśmy na kajakach. Najlepiej podobało mi się jazda motorówką. Lubię duża prędkość. Pierwszy raz brałam udział w tak super zorganizowanym wyjeździe integracyjnym. Imprezy firmowe mikołajki, były organizowane przez Karolinę. Ona pracowała w naszej firmie już wiele lat i miała spore doświadczenie w organizowaniu tego typu imprez. Nasz impreza trwała od piątku do niedzieli. Nie musieliśmy jechać własnymi samochodami. Karolina podstawiła nam duży autokar. Poczułam się jak za dawnych czasów szkole podstawowej. W Mikołajkach byłam pierwszy raz. Nie miałam okazji do tej pory spędzać żadnego urlopu na mazurach. Dlatego tym bardziej cieszyłam się z takiej okazji. Nasza impreza weekendowa była bardzo udana. Każdy mile ją wspominał jeszcze przez wiele dni. Mieliśmy sporo wspomnień a także zdjęć. Za imprezę integracyjną nie musieliśmy nic płacić. Wszystkie koszty ponosiła nasza firma.

Muszę przyznać, że już dawno nie spędziłam tak aktywnego weekendu. Lubiłam takie atrakcje gdzie można rywalizować i zdobywać nowe doświadczeniaImpreza w Mikołajkach była już jakiś czas temu ale mi ten region tak się spodobał, że postanowiłam zamówić sobie nocleg na wakacje i chciałam spędzić wakacje w tym roku tak gdzie bawiłam się ze znajomymi z pracy.